Χρύσα !!! Ο Πίπης…

Άκουσε κυρά Χρύσα μου ή μήπως δεσποινίς;;;

Το να χλευάζεις το κο Πίπη το μόνο που κάνεις είναι να ικανοποιείς τη ματαιοδοξία σου…

Ο κος Πίπης χρυσή μου στα 56 του χρόνια (2 συναπτά έτη μικρότερος της αφεντιάς σου)
μπορεί να είναι «σακάτης» άξιος χλευασμού από υποκείμενα, αλλά δεν είναι σακάτης στο μυαλό…

Ο κος Πίπης μανδάμ στα 56 του χρόνια (2 συναπτά έτη μικρότερος της αφεντιά σου)
δούλεψε 25 γεμάτα χρόνια στην Express Service του Ι.Π. Ραπτόπουλου που πλήρωνε
αδρά και απέκτησε ένσημα 25 ετών ώστε τη κακιά στιγμή να έχει τα εφόδια του Νόμου.

Ο κος Πίπης κυρά Χρύσα μου στα 56 του χρόνια (2 συναπτά έτη μικρότερος της αφεντιάς σου)
είναι παντρεμένος με την 47 χρονη γυναίκα του (10 ολόκληρα χρόνια μικρότερη από την αφεντιά
σου άνευ τραβηγμάτων και μπότοξ) που δεν τη φτάνεις ούτε στην φτέρνα της ακόμα και χωρίς
παστουρμά στα μούτρα και ξασμένο προσθετικό μαλλί, από το 1987.

Ο κος Πίπης μανδάμ στα 56 του χρόνια (2 συναπτά έτη μικρότερος της αφεντιάς σου) έχει
3 παιδιά 27, 23 και 21 χρόνων που έχουν τις δουλειές τους.

Οπότε κυρά Χρύσα μου (2 χρόνια μεγαλύτερή μου) ο «ανάπηρος» που χλευάζεις στο προφίλ
σου με όλο σου το σκυλολόι δεν φοβάται τα παιδαριώδη bullying του κάθε πικραμένου από
την άμοιρη ζωή του.

Μπορεί να μην έχω λεφτά αλλά έχω Τιμή!!!

Και κάτι υποκείμενα που κάνουν αγωγές για να έχει νόημα η κακόμοιρη ζωή τους, απλά
παίρνουν τα γνωστά…

Κάνω έκκληση άν έμεινε ίχνος φαιάς ουσίας στο μυαλό σας σταματήστε να
α υ τ ο ε ξ ε φ τ ε λ ί ζ ε σ τ ε !!!

Οι αυτόκλητοι αυλοκόλακες δεν σας κάνουν καλό…

Περάσατε από τη ΓΑΔΑ έξω και μας απειλήσατε απευθυνόμενη φυσικά σε ηλίθιους, γιατί
εκτός από μερικούς χαμηλής νοημοσύνης πίστεψαν οτι στη Διώξη ήταν όλοι συγκαμένοι
και σας έκλεισαν ραντεβού τη Δευτέρα να σας κάνουν format στο laptop ή να σας περάσουν
τα Windows 10.
Γελάνε και οι γλάστρες της Αγίας Παρασκευής.

Εκείνο που δεν ξέρετε είναι πως την ώρα που βγάζατε φωτογραφίες έξω από τη ΓΑΔΑ εγώ
μίλαγα με εκπρόσωπο της Διώξης και μου έδινε κατευθύνσεις τί να κάνω εναντίον σας.

Βλέπεις κυρά Χρυσούλα μου δεν έχεις καν ιδέα πώς λειτουργεί η Διώξη. Πήρες μαζί και το
laptop νομίζοντας μήπως πως στη Διώξη κάνουν και format;;;

Ξέρω ξέρω, «θα φωτογραφηθούν όλα και θα πάνε στη Διώξη» .

Εκτός από ψυχολόγο πρέπει να επισκεφτείς και έναν ειδικό στους υπολογιστές να σου
διδάξει πώς γίνεται το screenshot.
Έχει το laptop και κουμπάκι που γίνεται, δεν χρειάζεται να βγάζεις φωτό με το κινητό.

Τα παιδιά της Διώξης ξέρουν…
Τα παιδιά με τις λευκές μπλούζες να δεις πόσα ξέρουν!!!

Τα χάπια τα παίρνουμε όπως μας τα διόρισε ο γιατρός και δεν πρέπει ποτέ να αμελούμε
να τα παίρνουμε…

Κάτι ξέρω «ο ανάπηρος»

Την αγωγή μπορείς να τη στείλεις Πέμπτη 11-1
τις άλλες ώρες είμαι κλεισμένος!!!

Τα σέβη μου

Πίπης ο ανάπηρος.

ΥΓ.1. Όσον αφορά τις κατηγορίες εις βάρος μου, καλώ τη Διώξη να βρει αν είμαι διαχειριστής
στην σελίδα Χρυσή Μούτζα.
Αν αποδειχθεί οτι είμαι θα κάνω δημόσια χαρακίρι στα Προπύλαια.

ΥΓ.2. Αν αποδειχτεί οτι δεν είμαι θα «αυτοκτονήσετε συγγραφικά» κατεβάζοντας πέννες
να γλυτώσουμε από την γκρίνια σας και μπας και επιτέλους και επέμβει ο Εισαγγελέας
να σας μαζέψει;;; 

Σχολιάστε

