Παρόλες τση Άννυς…παει να πει!!!

Γλίτωσε το πρόστιμο! Ασφαλίσου φθηνότερα στην Allianz Direct και πάρε έκπτωση 10% στο ετήσιο συμβόλαιο σου! Υπολόγισε τα ασφάλιστρά σου εδώ!

 

Γράφει η Άννυ Νούνεση

-Εμπρός…
-Μπα, μπα και που ανεμοκάηκες? …
-Εχεις γρίντα η να πω; …
-Έλα λέγε, τι εγίνηκες; …
-Είχαμε σκέδια με τη τζία απο το χωριό. Τση εβρήκανε εδώ στο νοσομομείο ένα γρομπάδι στο βυζί και μας εστείλανε στην Αθήνα. …
-Μπα; …
-Τι μπα, τι θα το εκάνανε εδώ το γρομπάδι. Να πάτε λέει στα Γιάνννενα. …
-Δε πάω λέει η τζία στα Γιάννενα, Αποκλείεται. Δεν επήγα τότενες που επαντρεύτηκε ο υγιός μου, δε πατώ. …
-Και τι εκάματε; …
-Τι να κάμουμε. Εκάμαμε βαλίτζα. Εδυστρόπησε τζα η τζία μα τση έταξα που θα τηνε πάρω και στο Καραισκάκη να δει τον Ολυμπιακό και ηρέμησε. …
-Ναι, το λοιπόν.
-Εφτάκαμε εις τον ‘Αγιο Σάββα. Η τζία με το κότολο και το πεσελί και να μη θέλει να γθυθεί.

___4343

-Μη μου πασπατεύεται τα βυζιά να τσου λέει, εγώ δεν άφηκα τον άντρα μου να μου τα μαγαρίσει κι εσείς θα μου τα τηγανίσεται. ‘Εβαλε και τση φωνές τση Ράνιας και εγινήκαμε ρεντίκολο, άσε κάτου τη φωτογραφία τση λέει. Μου τα έπιακε από όλες τσι μπαντες εκείνος ο λεβέντης και μου τα έβαλε τσι πατησιές μέσα από δύο τηγάνια.

Με κάμανε να βγάλω και τη μπουστίνα. Ασε που εψές με έγδαρε με το σφογγάρι η ανηψιά μου . Ούτε ότα εστεφανώθηκα δεν επλύθηκα ολάκερη. Με έβαλε να σαπουνίσω και το σεντέρε μου ορή, εγινήκαμε ρεντίκολο. Μετά εκεί απόξω που επεριμέναμε για να κάμει τον υπέρηχο στη κοιλιά εφώναζε  «σόνυ νερά ορέ με επνύξατε», ακούς νερά για να βγάλουνε φωτογραφία τα αντερά μου, κατουριέμαι ορέ με κογιονάρετε εσφάλιασα ορέ.

Τελικά τα έκαμε απάνου τση στην αγγονη τση πόρτας και δεν ήξερα που να βάλω τα μούτρα μου. Μετά μόλις είδε την ένεση για την βιοψία έβαλε τα ούρλα, πάρτε το δε κάθομαι να με περάσετε μπάντα κι άλλη, ορέ ήρθα από τσου Κορφούς να να με κάμετε πασαμπρόντο τσι τρύπες. Πάμε ανηψιά δε τα βγάνω άλλο όξω τα βυζιά μου. Και στη γυναικολογική εξέταση την εβαστούσανε τρείς να ανοίξει τα ποδάρια τση.

Ντρέπομαι να σου πω τι τσου εφώναζε «ορέ θα με βατέψετε; » και εβλαστήμουνε το Αι βερύκοκα το Σουλπίκιο το κουμπάρο του Σανπιέρδου που προβατεί τσι μποναγκράτσιες με τσου κουμπανιούς . Αυτά δεν τα είχα ματακούσει. Δεν εκάμαμε τίποτις τσάμπα τα βιάτζα και τα βα ε βιέν με τα ταξύ και τα λεφτά που τσούδωκα. Μια μέρα που εκαθυστερούσαμε τση λέει μια να τσου δώκει τσου γιατρόνε φακελλάκι. Τι είναι λέει αυτό.

Πεσκέσι τση λέει μια εκεί στο θάλαμο. Τι είναι το πεσκέσι ξαναρωτάει. Δωράκι τση λέει μια άλλη. Οπωπω τι έκαμε έπιακε στο στόμα τση το Γεννηματά και το ΕΣΥ και αρχίνησε να λέει  που θα τσου στείλει του κοκόρου τα μπαγάγια παστιτσάδα και τα ξυνονέρατζα να τα στύψουνε οι στυψεροί που να μη συφτάκουνε. Εφύγαμε άρον άρον και επαρακαλέσαμε το γιατρό να μας στείλει τα αποτελέσματα σπίτι.

Και τι θα κάμετε λέει ο άχαρος ο γιατρός, αν είναι καμία από τις εξετάσεις θετική;
Αυτό θέλουμε γιατρέ μου του λέει, τόσο δρόμο εκάμαμε αρνητική εξέταση θα μας δώκεις όλα θετικά τα θέλουμε ψυχή μου να πάμε στο χωριό να τσου το πούμε να μας πούνε μπράβο. Εφύγαμε σου λέω σα να μας εκυνήγουνε ολάκερη καβαλερία και η τελευταία πράξη επαίχτηκε μάτια μου στο αεροπλάνο.
Με το ροκέτο τεντωμένο, τα βυζιά μισά όξω μέχρι τα μούτρα τση τεντωμένα έκαμε α κάτσει και έκατσε απάνου στη ζώνη. Κάνει η αεροσυνοδός να ελέγξει και δε βλέπει ζώνη. «Τι χαλεύει από πάνω μου εούτη»; Γυρνάει και μου λέει δυνατά. « Κυρία μου τη ζώνη σας» της λέει το κορίτσι.  «Δεν έχω » τση απαντάει η τζία. «Πως δεν έχετε»; «Είναι στο κώλο μου» τση λέει η τζία,  «Ορείστε; Σηκωθείται» της λέει το κορίτσι .  « Δεν ασκώνομαι » απαντά η τζία «εσφήνωσα και θα ασκωθώ μια και καλή» . Σκύβει τότε το κορίτσι από πανω της να βρεί τη ζώνη και τι τση λέει η τζία. « και τι σε πειράζει κόρη μου να πάω μολαρτή »;


Advertisement

Σχολιάστε

