Η Τσάντα, ο ΣγουμπΑλέκος και το κακό συναπάντημα!

 

Χωρίς τίτλο


Advertisement

«Στα σοκάκια με μαύρη τη πέτρα,

περπατώντας η Τσάντα  μονάχη
,
μελετά τα λαμπρά τα πλακάκια
και ξανά προς τη Μίνες τραβά

Περνούσε η Τσάντα απόξω από του Αλέξη γιατί τση καρφώθηκε να φάει μία κρέμα παραδοσιακή γιατί ένιωθε λιγούρα και να πάρει και τότσο πάει να πει βούτυρο Κερκύρας να φτιάξει κουραμπιέδες. Έκατσε και έφαγε το μεγάλο κεσέ κρέμα πασπαλισμένο με μπόλικη κανέλα και ασκώθηκε να συνεχίσει το ψάξιμο. Και κει που εφευγε νάσου ο Σγουμπαλέκος.

– Σιόρα Τσάντα μου σε καλημερίζω τί κάνεις κοκόνα μου;;;

-Καλημέρα Τσάντο μου, τί να κάνω η δύστυχη που όλο ψάχνω και τελειωμό δεν έχω!

-Κάτσε ωρή Τσάντα να μου τα πεις.

-Να κάτσω αλλά έχω και δουγειές να πλύνω, να σκουπίσω αλλά αν έχεις κανα νέο να κάτσω.

-Άκου ωρή Τσάντα τί μου είπανε, εσύ που τα ψάχνεις, εκεί από κάτω από του Σαμπίρδου, ξέρεις που λέω, εκεί που ήτανε η κατουρίστρα του Γρίτση, δίπλα από του Οβάλε, μου έλεγε ο συχωρεμένος ο τζίος Άντζολος, θεοσχωρέστον, ήτουνε με το πόλεμο μεγάλη υπόγεια αίθουσα που οδηγούσανε πολλές μίνες και εκεί έλεγε με τσου βομβαρδισμούς μαζευόντανε οι Αγιοί τση Κέρκυρας και οι ευγενείς και παίζανε μπιρίμπα, ναι μα τον Άγιο να μη σιφτάκω να φάω κι άλλη κρέμα.

 



-Ωρέ Τσάντο αυτό είναι σπουδαίο, να το ανοίξουμε, να κάνουμε μιά έρευνα, στη φυσική όλα βασίζονται στη έρευνα.


Advertisement

Αμί το άλλο;;; έμαθες που ο γιός του άχαρου του Στόδουλου που ήτουνε ανάπηρος, εβρήκε την είσοδο στη μίνας για το Βίδο;;; Το είπε χτες στη τελεόραση στην εκπομπή «Λόγοι Κουτόχορτο» και είναι κάπου στο Παλιό Λιμάνι. Ακούς ωρή Τσάντα οι Ενετοί είχανε βάλει τραμ για το Βίδο, το ήξερες εσύ ανάναες;

-Πάω να φύγω Τσάντο μου μη μου γιώσει και το βούτυρο, μου έδωκες μεγάλη χαρά εσήμερα, να είσαι καλά Τσάντο μου, τρέχω ν αφήκω το βούτυρο και πάω σούμπιτη εκάτω στη Σπηγιά να ιδώ τη Μίνα για το Βϊδο.

 

19932066

Η μίνα για Βίδο φαίνονται οι γραμμές του τραμ που πήγαινε ο Σαλιμπούργος απέναντι.

 

Μετά ξυπνήσαμε κι αλλάξαμε πλευρό!!!

 

 


Advertisement

Σχολιάστε

