ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ για την Επιστολή!!!

Θα θυμάστε την Επιστολή που μαζέψαμε υπογραφές μέσω του facebook  ΚΡΑΥΓΗ ΑΓΩΝΙΑΣ ΚΕΡΚΥΡΑΙΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ που απευθυνόταν στον Πρωθυπουργό και άλλους παραλήπτες, Υπουργούς, βουλευτές, Περιφερειάρχη, Δήμαρχο, Γενικό Γραμματέας Αποκεντρωμένης Διοίκησης ως φαίνεται στον ανωτέρω  σύνδεσμο.

Η Επιστολή μας παρελήφθη,  το δε Υπουργείο Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης  με το υπ. αριθμ. Πρωτοκόλλου 26103/17-8-2016  ηλεκτρονικό έγγραφο, την προώθησε προς τους αποδέκτες που φαίνονται στη συνημμένη φωτογραφία του εγγράφου, με κοινοποίηση προς εμένα (επειδή έκανα εγώ την αποστολή).

14291749_1396480573695816_2292091723893642915_n
Σε τηλεφωνική επικοινωνία δε, που είχα με την κα. Κωστοπούλου του ΥΠΕΣΔΑ, μου ανέφερε ότι υπάρχει απάντηση της προόδου από τις Υπηρεσίες της Κέρκυρας που θα μου στείλουν σύντομα με κοινοποίηση στο e-mail μου, αφού πρώτα πρωτοκολληθεί.

Εδώ θα σας κάνω γνωστό και το εξής:  Είχα στείλει την επιστολή προς υπογραφή σε γνωστό ο οποίος αν και δεν υπέγραψε, εν αγνοία μου και φυσικά εν αγνοίας σας, χρησιμοποίησε τις υπογραφές μας και προώθησε την Επιστολή προς το ΥΠΕΣΔΑ ενώ ήδη είχε σταλεί από εμάς. Ας τον ευχαριστήσουμε!!!


Advertisement

Σχολιάστε

