Μπουτσούνια ντοπιολαλιάς !!!

του Σπύρου Χειρδάρη 

Κρεβατομουρμούρα

Άκου ωρε Πίπη τι θέλω να κάμεις αύριο πουρνό πουρνό.
Ν’ ασκωθείς μπονόρα να πας στη χώρα να κάμεις δελέγκου όλες τσι δουλειές και να αγύρεις τάρδι.

Αφού θα πάρεις τη λίσα να σου δώκω να πάρεις τις πινιάτες στο Μόρδο τον Οβραίο που έχει το λατονιέρικο στην Οβριακή να τσι περάσει χάρκωμα.

[ο Πίπης ροχαλίζει]

Μπριχού περάσεις από τον Άγιο ν ανάψεις μια λαμπάδα στο μπόι σου να σου δώκει λίγο τσερβέλο,  να περάσεις από τη σιόρα τη Θούλα τη ράφτρα να πάρεις τη βέστα τση κόρης μας που την άφηκε εκεί να τηνε μπάσει , αφου είχε γίνει σα βουτσί και τώρα εφτένηνε.
Και κοίτα κακομοίρη μου μη πιάκεις τη κουβέντα με τη ράφτρα και σου ξεφύγει καμιά παρόλα για τη κόρη της που έρχεται εδώ και γλέπει τον αμορόζο εκείνο το λοιμοκοντόρο το γιό του νόντσολου του Αη Σπυρίδωνα που δεν έχει αφίκει γυναίκα για γυναίκα όλο με διαφορετική μορόζα γυρνάει.
Κακομοίρη μου αν μάθει τιποτσι η μάνα της θα μας εσφάξει όλους.
Τι ρολογιέσαι Πίπη μου;;; τα μισά τση χιλιάδας;;;

[ο Πίπης συνεχίζει να ροχαλίζει]

Ανάνες θυμήσου να περάσεις από του Σαμπίρδου να μου πάρεις ένα πατσουλί τσαντσαμίνι να μη σου βρωμάω Πίπη μου ε;;;
Και κοίτα ωρε εκείνο το καναλέτο επιομπάρισε από τα ρουβινάτσα που πέσανε ετότες που φτιάκαμε τη τέζα και το κουντούτο βγάζει τσου κουτσούλους έξω.

Πέρνα να πάρεις υλικά να κάμουμε μάρτα να τον εφτιάκουμε.

Α ωρε που να μη σιφτάκεις μη κάτσεις στου Παπίρη και πιεις κανένα καρτούτσο πάτημα σύρμα και δεν βρίσκεις μετά τη ρούγα ναρθεις και γιομαριαστείς πούπετα και σε χαλεύω και δεν έχω και τι να σε κάμω.

Να περάσεις και από του Οβάλε να πάρεις φαρμάκι γιατί γιομήσαμε χαμένα. Και ρώτα τον ωρέ μην έχει τίποτα να δώσουμε τση κατσίκας μπας και γκαστρωθεί ωρέ μάτια.
Και μη ξεχάσεις να δώσεις του φλάρη όπως περνάς από τσου Καπουτσίνους μία ντουζίνα αυγά και τρία μάτσα περσέμολο που μου χάλεψε προψες που ήρθε στη σιόρα Τερέζα που ψυχομάχουνε.

[ο Πίπης εξακολουθεί να ροχαλίζει]

 

—————————————

Ωρή Παγώνα για πές μου ωρή κοπέλα μη μούρθει κανένα κόρπο μάτια, είναι αλήθεια ότι έπιακες το παρτσινέβελό σου με τη κατσίκα τση παπαΛάμπραινας που κακή Λαμπριά να μη τούρθει;;;
Ελα πές μου μάτια είναι αλήθεια γιατί αγγελοκρούστικα που το έμαθα και πήγε νάρθει μεγάλη συφορά του Μήτσου μου.
Μέχρι το ντοτόρο και τη μαμή φωνάξαμε μου έριξε βεντούζες και μου έβαλε και μπλάθρι… ουφ που να μη σιφτάκει.
Αμι ωρή το άλλο το έμαθες;;; εγώ επήρα ένα σπαβέντο μόλις το έμαθα. ενόμισα θα στραβοστομίσω…
Ακου ωρή Παγώνα η κόρη τση σιορας Ναυσικάς του Κουλού από τη Μπίνια εκλέφτηκε με το νιοράντε το γιό του νοδάρου του Νιόνιου του Ντελακέζα, το πιτσικαμόρτη, και φύγανε γι απέναντι, που να μη σιφτακουνε τα παγιόπαιδα.

Σχολιάστε

