30ήμερο μπλοκάρισμα από το facebook! Οι λόγοι!


Advertisement

Τέλη Δεκεμβρίου σε μια ανάρτηση της κας Δάφνης Χρονοπούλου, διαδικτυακής φίλης
στο facebook εμφανίστηκε βρίζοντας με ακατανόμαστες εκφράσεις ο γνωστός από
παλιά διαδικτυακός ταραξίας Δημήτρης Κορωνάκης που παρουσιάζεται ως ακραιφνής
οπαδός του ΚΚΕ, της ΑΕΚ και Κρητικός.
Μερικά χρόνια πριν τον είχα συναντήσει να τσακώνεται σε ομάδες με ΑΕΚτζήδες,
Κρητικούς κλπ.
Παρατήρησα να μπαίνει σε πολλά γκρουπ που τυχαίνει να είμαι και διαχειριστής με
πολλά προφίλ,πάντα με το όνομά του και μια φωτογραφία είτε με στολή της ΑΕΚ είτε
ντυμένος Κρητικός.
Ουδέποτε είχα μιλήσει με αυτό το άτομο και απέφευγα συστηματικά να του μιλήσω ή
να έρθω σε διάλογο επειδή ο άνθρωπος αυτός έδειχνε σημεία μονομανίας, απλά
παρατηρούσα πως ποτέ δεν έκανε διάλογο αλλά απλά έβριζε και απειλούσε.
Όταν λοιπόν είδα σε ανάρτηση της κας Χρονοπούλου να την βρίζει αισχρά, της είπα
ότι θα της έλεγε ο κάθε λογικός «κα Χρονοπούλου μη δίνεται σημασία αυτό το άτομο
είναι γνωστό από παλιά να δημιουργεί φασαρίες στο facebook»
, μη γνωρίζοντας οτι
η κα Χρονοπούλου είναι παθούσα από τη συμπεριφορά του εν λόγω ατόμου.
Η πρότασή μου αυτή ήταν έναυσμα μιας ανελέητης επίθεσης εναντίον μου με αναφορές
σε κάθε φωτογραφία που είχα αναρτήσει, σε κάθε σχόλιο και ανάρτηση που είχα κάνει
στο προφίλ μου.
Φυσικά όλες οι αναφορές των φωτογραφιών για γυμνό έπεσαν στο κενό αλλά ένα σχόλιο
που έκανα αντιγραφή από το μπλογκ του ήταν αρκετό για το facebook να μου ρίξει 30
μέρες αποκλεισμό από κάθε δραστηριότητα.
Το προφίλ μου είχε κατακλυστεί από μηνύματα υβριστικά και απειλητικά κατά ζωής όπως
βλέπετε στις συνημμένες φωτογραφίες που είναι screen saves

Screenshot_31Screenshot_33Screenshot_17Screenshot_30Screenshot_18Screenshot_32

με διάφορα ονόματα και διαφορετικά προφίλ φυσικά.
Μέσα σε αυτό το χαμό των διαφόρων προφίλ και σελίδων που είχε φτιάξει, αφού ο 40χρονος συμπεριφέρεται σαν 13χρονος και άυπνος απασχολείται να φτιάχνει προφίλ τα οποία ανοιγοκλείνει για να βρίσει και να απειλήσει ανθρώπους που βλέπει εχθρούς επειδή δεν ανήκουν στο ΚΚΕ, αφού η Διώξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος δεν ασχολείται αν δεν κατατεθεί έγκλιση με το αναλογούν παράβολο, αποφασίσαμε 3-4  θιγμένοι,  υβρισθέντες και απειληθέντες να τον «πολεμήσουμε» με τα μέσα που μας παρέχει το διαδίκτυο.
Αναφορές στα ψευτοπροφίλ του και τις σελίδες του που καταφέραμε και του κλείσαμε αρκετά.
Screenshot_46Screenshot_52Screenshot_88Screenshot_105

 

τα προφίλ του πολλά που δεν ξέραμε από πού να φυλαχτούμε.
Screenshot_37

Αποφασίσαμε να ανεβάσουμε τη φωτογραφία του στο twitter  με αναζήτηση με μοναδικό σκοπό να βρεθεί και να προστατευτεί γιατί μπορεί με αυτά που κάνει και απειλεί οικογένειες, καταφανέστατα ανθρώπου που δεν έχει σώας τας φρένας, κάποιος τρελαμένος να τον «θάψει» σε κάποιο πεζοδρόμιο της Αγίας Παρασκευής.
Αποτέλεσμα ο εν λόγω «κύριος» παίρνει Εισαγγελική εντολή και το ΑΤ  Αγ. Παρασκευής στέλνει στο ΑΤ Ανθούπολης Πατρών να με βρει και να μου κάνει σύσταση να σταματήσω να συκοφαντώ, απειλώ, εξυβρίζω τον κο Δημήτριο Κορωνάκη του Σπυρίδωνος και της Βαρβάρας.
Τέτοιο θρασύδειλο ανθρωπάκι που προσπάθησε να βγει κι από πάνω.
Όταν με κάλεσαν στο Τμήμα πήρα μαζί μου τις εκτυπώσεις των απειλών που απεστάλησαν αρμοδίως. Ο δε Αξιωματικός Υπηρεσίας έμεινε άφωνος από το θράσος του εν λόγω ψυχασθενούς.
Χθες λοιπόν ενεφανίσθη η μητέρα του κυρίου αυτού η οποία προσπάθησε να μας πείσει πως ο γιός της έχει ψυχολογικά προβλήματα, δεν είναι επικίνδυνος απλά κάνει λεκτικές επιθέσεις, μας ζητάει συγνώμη, αλλά φταίξαμε εμείς που τον προκαλέσαμε επειδή «το παιδί» έχει ψυχολογικά λόγω κάποιων γεγονότων που του συνέβησαν στο παρελθόν.
Κερατάδες και ζημιωμένοι λοιπόν για την μητέρα, που μας υποσχέθηκε ότι το παιδί της το προσέχει και θα συνεχίσει να παίρνει την αγωγή του, βέβαια εκείνη στη Κέρκυρα, εκείνος στην Αθήνα πως θα τον προσέχει ένας Θεός ξέρει.
Εμένα την ασφάλεια την προσωπική μου και της οικογενείας μου ποιός θα μου την εγγυηθεί;;;
Μια μάνα που μου λέει «Κακώς του κλείσατε το προφίλ από όπου δεν σας απείλησε»;;;
Μια μάνα που μας λέει «Εσείς τον αποκαλούσατε τρελό» λες και ένας άνθρωπος που συμπεριφέρεται με αυτό το τρόπο στο διαδίκτυο είναι ψυχολογικά νορμάλ.
Δυστυχώς κυρία μητέρα του κυρίου Α Π Ο Τ Υ Χ Α Τ Ε  και την αποτυχία σας αυτή προσπαθείτε να τη καλύψετε πίσω από θεωρίες με παχιές κουβέντες και ψευτοαπειλές της φαντασίας σας.
Αν ο γιός σας ήταν ψυχικά ασθενής το 2014 δεν θα τον έβαζαν υποψήφιο σε ψηφοδέλτιο της δημοτικής κίνησης του ΚΚΕ στη Κέρκυρα.
Δεν έχετε λοιπόν παρά να πάτε στον πλησιέστερο Εισαγγελέα και να δείξετε τα πιστοποιητικά που δείχνουν ότι το παιδί σας είναι ψυχικά άρρωστο και υπό τη προστασία σας.
Αν δεν το κάνετε άμεσα θα αναγκαστείτε να το κάνετε μετά από δική μου έγκλιση.
Για τη προστασία του παιδιού σας  καλό θα είναι να κοιτάξετε και το εγκλεισμό του σε κάποια ειδική κλινική, για τη δική του ασφάλεια.
Εγώ είμαι υποχρεωμένος να «οχυρωθώ» με κάθε μέσο εναντίον τον απειλών που εκτοξεύθηκαν κατά της ζωής της οικογενείας μου, όσο για τη ψυχική οδύνη και τη διατάραξη της οικιακής ειρήνης αφού ο τρελαμένος γιός σας αποφάσισε να επιτεθεί με αναφορές στο facebook στα προφίλ των παιδιών μου, με αποτέλεσμα να τους διαταράξει την ζωή τους, διατηρώ κάθε νόμιμο δικαίωμα για αποζημίωση.

ΥΓ. Στο τελευταίο προφίλ που του έκλεισα όπου παρουσιαζόταν το όνομα με Κυριλλικό Αλφάβητο παρουσιαζόταν ως Υπάλληλος του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου.

1 σχόλιο

  1. Aς αναμείνουμε μήπως και φρενάρει.

    Αρέσει σε 1 άτομο

Σχολιάστε